четвер, 27 листопада 2025 р.

💡 Нові знання для 8 класу НУШ: Математична та Інформатична освітні галузі

 У сучасному освітньому просторі, де впроваджується Нова Українська Школа (НУШ), незмінним залишається прагнення вчителів до постійного розвитку та вдосконалення своїх професійних навичок. Це особливо важливо в контексті базової середньої освіти, зокрема, при переході до навчання у 8-х класах за новим Державним стандартом базової середньої освіти.

Саме тому нещодавно  успішно пройшла підвищення кваліфікації за актуальною програмою дистанційного тренінгу.

Тренінг був організований Комунальним закладом «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» Запорізької обласної ради.

  • Назва програми: «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА У БАЗОВІЙ СЕРЕДНІЙ ОСВІТІ: БАЗОВЕ ПРЕДМЕТНЕ НАВЧАННЯ. 8 КЛАС».

  • Період навчання: з «27» жовтня 2025 р. до «14» листопада 2025 р..

  • Загальний обсяг: 76 годин (2,52 кредити ЄКТС).

Програма охоплювала дві ключові освітні галузі: Математичну та Інформатичну

Опрацювала та успішно зарахувала наступні важливі модулі:

Модуль 1. Фахова підготовка

  • Сучасні підходи до викладання математики в контексті НУШ (7-9 класи). Зокрема, розглядалася методика викладання математики та застосування проєктної технології.

  • Концептуальні засади інформатичної освітньої галузі в НУШ. Навчання включало методику навчання, планування, а також оцінювання та подолання освітніх втрат.

  • Результат: Успішно зараховано обидві частини модуля, що свідчить про засвоєння 30 годин з математики та 30 годин з інформатики.

Модуль 2. Scaffold: як інтегрувати ключові компетентності в освітню практику

  • Були розглянуті ключові компетентності, Рамки компетентностей та використання Карток Scaffold для їх інтеграції. Формування компетентностей є одним із дев'яти компонентів Формули НУШ.

  • Результат: Модуль (16 годин/0,52 кредити) також успішно зараховано.

Метою реформи НУШ є створення школи, яка дає учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті.

Проходження такого тренінгу є важливим кроком для педагогів, які прагнуть:

  • Впроваджувати дитиноцентризм.

  • Розвивати вміння учнів до навчання впродовж життя.

  • Працювати на основі педагогіки партнерства (трикутник учень-вчитель-батьки).

Підвищення кваліфікації допомагає вчителям бути умотивованими та мати свободу впроваджувати нові напрацювання. Це є запорукою якісної та сучасної освіти для наших школярів, особливо на рівні гімназії (5–9-ті класи), де надається базова освіта.



Немає коментарів:

Дописати коментар