У січні–березні 2025 року в межах Всесвітнього тижня грошей Global Money Week 2025 відбувся всеукраїнський конкурс-практикум для педагогів «Інтегрований урок з фінансової грамотності», організований Національним банком України у партнерстві з БО «Фундація КРЕДО».
Серед учасників престижної ініціативи — вчителька інформатики Бердянської гімназії №7 «Меотида» (Бердянська міська рада, Запорізька область), яка подала на розгляд конкурсну розробку уроку в номінації «Фінансові архітектори» (учителі 5–9 класів).
💼 Про конкурс
У межах конкурсу педагоги створювали інтегровані уроки з фінансової грамотності, поєднуючи економічні знання з матеріалами різних шкільних дисциплін: української мови, історії, біології, інформатики, мистецтва, географії тощо.
🔹 Усього було подано 93 плани-конспекти від 108 педагогів з усієї України.
🔹 Уроки торкалися тем бюджету, заощаджень, кредиту, фінансової безпеки онлайн та навіть історичних аспектів грошей.
🔹 Особлива увага приділялась підприємницькому мисленню та генерації ідей для стартапів серед учнів.
🧠 Урок з інформатики: як фінансова грамотність інтегрується у цифрову освіту
Вчителька Бердянської гімназії №7 представила інноваційний інтегрований урок, у якому поєднано основи фінансової грамотності з цифровими навичками. Урок був спрямований на формування в учнів розуміння фінансової поведінки, принципів безпечної оплати онлайн, оцінки витрат на техніку, програмне забезпечення та обчислення власного бюджету на цифрові ресурси.
📸 Переглянути матеріали та фото уроку можна за посиланням:
🔗 Google Drive
🧾 Padlet: Перейти
📜 Визнання
Хоча урок не потрапив до списку переможців, участь у конкурсі-практикумі стала вагомим внеском у розвиток фінансової освіти учнів та професійне зростання педагога. Усі учасники отримають електронні сертифікати, а переможці — подарункові бокси від організаторів.
#GMW2025 #ФінансоваГрамотність #Інтеграція #БердянськаГімназія7
Немає коментарів:
Дописати коментар