понеділок, 25 травня 2020 р.

Є 21. Інформатика. Повторення матеріалу з теми "Векторна анімація"

Програма Macromedia Flash (Adobe Flash Player APK для Android)
І. Створити проект «Підводний світ»
1.        На 1 кадрі створити малюнок фону. Всю сцену поділити на 2 прямокутника. Вгорі – вода, внизу – пісок. Залити прямокутники відповідними кольорами  ( вода –градієнт). Намалювати водорості і бульбашки. Шар назвати ФОН. Зробити по кадрову анімацію , де буде відбуватися рух бульбашок та водоростей до 120 кадру через 10 кадрів. Заблокувати ФОН.
2.        Створити шар – КРАБ. Намалювати синього краба зліва внизу. Зробити автоматичну анімацію і на 60 кадрі перемістити його вправо. Повернути краба і зробити аналогічну анімацію вліво на 120 кадр. Заблокувати КРАБА.
3.        Створити шар  МОРСЬКИЙ КОНИК. Намалювати його червоного кольору і на 120 кадрі перетворити на жовту МОРСЬКУ ЗІРКУ. Заблокувати.
4.        Намалювати зелену РИБКУ на наступному шарі. Зробити анімацію по траєкторії навколо до 120 кадру.
5.         Створити ПОМЕРАНЧОВОГО ОСЬМИНОГА зверху . Виконати наближення до дна на 60 кадрі. А потім віддалення наверх на 120 кадрі. Заблокувати
6. Переглянути анімацію ПІДВОДНОГО СВІТУ. Зберегти. Виконану роботу надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
ІІ. Пройдіть тест "Векторна анімація"

Немає коментарів:

Дописати коментар