понеділок, 24 березня 2025 р.

Навіть на канікулах: учні "Меотиди" вчаться розпізнавати фінансових експертів

 Незважаючи на канікули, 24 березня учні 10-х та 11-х класів Бердянської гімназії № 7 "Меотида" разом із вчителем інформатики взяли участь у важливому вебінарі "Кому довіряти: як перевіряти фінансові поради та фінансових експертів?". Цей онлайн-захід, що відбувся о 14:00, став частиною програми Global Money Week 2025.

Спікеркою вебінару була Аліна Шух, COO Smart Family Office, приватна інвесторка, Financial Planning and Wealth Management Professional, CFI, а також чемпіонка та рекордсменка світу серед юніорів з легкої атлетики. Вона поділилася з учасниками цінними знаннями та практичними порадами щодо вибору фінансових експертів та перевірки їхніх рекомендацій.

Під час вебінару учасники дізналися:

  • Як визначити компетентного фінансового експерта: які критерії слід враховувати при виборі фінансового консультанта.
  • Які моделі заробітку консультантів та як вони впливають на поради: як зрозуміти, чи не є поради упередженими через спосіб заробітку консультанта.
  • Червоні прапори: як не стати жертвою фінансових шахраїв: як розпізнати ознаки шахрайства та уникнути фінансових втрат.
  • Як перевіряти якість фінансових рекомендацій перед прийняттям рішень: які інструменти та ресурси можна використовувати для перевірки достовірності порад.

Учні "Меотиди" активно долучалися до обговорення, ставили запитання та ділилися своїми думками. Аліна Шух надала вичерпні відповіді та навела приклади з реального життя, що зробило вебінар ще більш корисним та цікавим.

Цей вебінар став важливою складовою Global Money Week 2025 та допоміг учням розвинути навички критичного мислення у фінансових питаннях.

#GMWJAUkraine2025#GMWUkraine2025#GMW2025 #ThinkBeforeYouFollow#WiseMoneyTomorrow






четвер, 20 березня 2025 р.

Інформаційна реальність під прицілом

 В рамках Global Money Week 2025, що триває в Україні, учні 10-х класів Бердянської гімназії №7 "Меотида" під керівництвом вчителя інформатики отримали унікальну можливість дізнатися, як алгоритми, інфлюенсери та штучний інтелект формують їхню інформаційну реальність. Онлайн-вебінар "Як алгоритми, інфлюенсери та штучний інтелект впливають на нашу інформаційну реальність?" відбувся 20 березня.

Спікеркою заходу була Анна Нестеренко, координаторка Національного проєкту з медіаграмотності "Фільтр", яка поділилася з учнями цінними знаннями та практичними порадами.

Під час вебінару учні дізналися:

  • Як соцмережі та Telegram-канали маніпулюють нашою увагою: як алгоритми формують нашу стрічку новин та як розпізнати маніпулятивні техніки.
  • Як працює ШІ у створенні фейкових відео, фото та новин: як штучний інтелект використовується для створення дезінформації та як розпізнати фейковий контент.
  • Як знаменитості "рекламують" шахрайські схеми без свого відома: як інфлюенсери можуть бути використані для поширення шахрайських схем та як захиститися від цього.
  • Як розпізнавати фейкову рекламу та маніпулятивні заголовки: як аналізувати рекламу та заголовки, щоб виявити дезінформацію.
  • Які ресурси та інструменти допоможуть перевіряти інформацію: які сервіси та ресурси можна використовувати для перевірки фактів та виявлення фейків.

Вебінар був інтерактивним та динамічним. Учні Бердянської гімназії активно ставили запитання та ділилися своїми думками. Анна Нестеренко надала вичерпні відповіді та навела приклади з реального життя, що зробило вебінар ще більш корисним та цікавим.

Усі учасники, які зареєструвалися та були присутні на онлайн-вебінарі, отримали сертифікат про його прослуховування.

Цей захід став чудовою можливістю для учнів отримати практичні навички, необхідні для захисту від дезінформації та маніпуляцій, що є особливо важливим в рамках Global Money Week 2025.

#GMWJAUkraine2025#GMWUkraine2025#GMW2025 #ThinkBeforeYouFollow#WiseMoneyTomorrow

 






середа, 19 березня 2025 р.

Учні "Меотиди" вчаться розпізнавати фейки та маніпуляції від керівниці проєкту "Фільтр" в рамках Global Money Week 2025

19 березня в рамках Global Money Week 2025, що триває в Україні з 17 по 30 березня, учні 10-А класу Бердянської гімназії №7 "Меотида" під керівництвом вчителя інформатики долучилися до надзвичайно важливого вебінару "Фейки, маніпуляції та критичне мислення: як розпізнати "ред флеги" та не стати жертвою дезінформації?". Спікеркою заходу була Ольга Кравченко, керівниця Національного проєкту з медіаграмотності "Фільтр".

В епоху інформаційного перенасичення та швидкого поширення неправдивої інформації, навички критичного мислення стають необхідними для кожного. Метою вебінару було навчити учасників розпізнавати фейки, маніпуляції та "ред флеги" в інформаційному просторі.

Ольга Кравченко поділилася з учнями "Меотиди" та іншими учасниками вебінару цінними порадами та практичними інструментами, які допоможуть їм:

  • Розпізнавати ознаки фейкових новин: як аналізувати джерела інформації, перевіряти факти та виявляти маніпулятивні заголовки.
  • Виявляти маніпуляції в соціальних мережах: як розпізнавати ботів, тролів та фейкові акаунти, які поширюють дезінформацію.
  • Розвивати критичне мислення: як ставити під сумнів інформацію, аналізувати аргументи та робити власні висновки.
  • Використовувати інструменти для перевірки інформації: які ресурси та сервіси можна використовувати для перевірки фактів та виявлення фейків.

Вебінар був інтерактивним та динамічним. Учні "Меотиди" активно ставили запитання та ділилися своїми думками. Ольга Кравченко надала вичерпні відповіді та навела приклади з реального життя, що зробило вебінар ще більш корисним та цікавим.

Цей захід став чудовою можливістю для учнів отримати практичні навички, необхідні для захисту від дезінформації та маніпуляцій, що є особливо важливим в рамках Global Money Week 2025.

#GMWJAUkraine2025, #GMWUkraine2025, #GMW2025 #ThinkBeforeYouFollow, #WiseMoneyTomorrow







вівторок, 18 березня 2025 р.

Інтернет як двигун фінансової революції

 У рамках Тижня грошей, в Бердянській гімназії №7 "Меотида" відбулася захоплива "Kahoot!-вечірка", організована вчителем інформатики для учнів 9-х та 11-х класів. Цей захід був присвячений криптовалютам, підкреслюючи їхній нерозривний зв'язок з розвитком Інтернету.

Важливо усвідомити, що криптовалюти – це явище, нерозривно пов'язане з розвитком Інтернету. Без глобальної мережі, яка забезпечує миттєвий обмін інформацією та децентралізоване спілкування, поява криптовалют була б неможливою.

Як проходила "Kahoot!-вечірка"

  1. Відео-лекторій: Учні переглянули відео, які детально розповідали про історію, принципи та технології криптовалют, наголошуючи на їхньому зв'язку з Інтернетом.
  2. Інтерактивна вікторина: За допомогою Kahoot! учні перевірили свої знання, отримані з відео, та змагалися за звання кращого експерта з криптовалют.
  3. Дискусія: Після гри відбулося обговорення, де учні обмінювалися думками та ставили запитання, акцентуючи увагу на впливі Інтернету на розвиток фінансових технологій.

    Чому це важливо для учнів "Меотиди"

    • Розуміння цифрової епохи: Учні усвідомили, що Інтернет – це не лише інструмент комунікації, але й платформа для створення інноваційних фінансових систем.
    • Фінансова грамотність: Захід допоміг учням отримати базові знання про криптовалюти, що є важливим аспектом сучасної фінансової грамотності.
    • Підготовка до майбутнього: Учні зрозуміли, що цифрові технології, зокрема криптовалюти, відіграватимуть все більшу роль у майбутньому.
"Kahoot!-вечірка" в Бердянській гімназії №7 "Меотида" стала чудовим прикладом того, як можна поєднати навчання та розваги, а також показала, що Інтернет є ключовим фактором розвитку сучасних фінансових технологій.
#GMWJAUkraine2025 #GMWUkraine2025 #EUCodeWeek #ThinkBeforeYouFollow #WiseMoneyTomorrow #GMW2025







понеділок, 17 березня 2025 р.

"ШІ на варті твоїх грошей": Учні "Меотиди" дізналися, як захистити фінанси в епоху цифрових технологій

 "ШІ на варті твоїх грошей": Учні "Меотиди" дізналися, як захистити фінанси в епоху цифрових технологій

В рамках Global Money Week 2025, що триває в Україні з 17 по 30 березня, учні 10-А та 11-А класів Бердянської гімназії №7 "Меотида" під керівництвом вчителя інформатики долучилися до захопливого вебінару "Інструменти ШІ для захисту особистих фінансів".

Цей вебінар, організований лекторієм, став справжнім відкриттям для старшокласників, які прагнуть бути фінансово грамотними в сучасному цифровому світі. Спікер, Михайло Пацан, відомий підприємець, інвестор та експерт з міжнародних фінансових ринків та WEB3 технологій, поділився з учнями цінними знаннями та практичними порадами.

Вебінар був присвячений актуальній темі – захисту особистих фінансів від шахрайських схем, які, на жаль, стають все більш поширеними в інформаційному суспільстві. Михайло Пацан розповів про:

  • Ознаки шахрайських компаній: як розпізнати підозрілі пропозиції та уникнути фінансових пасток.
  • Нейромережі на службі безпеки: як використовувати штучний інтелект для виявлення шахрайських дій та захисту своїх коштів.
  • Промпти для перевірки надійності: як за допомогою штучного інтелекту перевірити потенційних фінансових партнерів та інвестиційні можливості.
  • Практичні інструменти: які конкретні методи та програми можна використовувати для мінімізації ризику втрати грошей.

Учні "Меотиди" активно долучалися до обговорення, ставили запитання та ділилися своїми думками. Вебінар виявився не лише інформативним, але й інтерактивним, що зробило навчання ще більш захопливим.

Цей захід став чудовою можливістю для учнів отримати практичні навички, необхідні для успішного фінансового майбутнього.

#ГраНавчанняДобробут #GMWUkraine2025 та #ThinkBeforeYouFollow #WiseMoneyTomorrow #GMW2025

пʼятниця, 14 березня 2025 р.

Участь у тренінгу «Створення мультфільмів за допомогою штучного інтелекту: нові ідеї та найсучасніші інструменти»

 13 березня 2025 року я мала чудову можливість долучитися до надзвичайно цікавого і сучасного тренінгу від Івана Іванова – «Створення мультфільмів за допомогою ШІ». Це не просто про мультфільми – це про нове бачення освіти, креативність, інновації та цифрові навички.

💡 Що ми вивчали:

  • Анімування малюнків за допомогою Animated Drawings;

  • Створення мультяшних персонажів у Bitmoji;

  • Зміну голосу з Voice Changer;

  • Генерацію сценаріїв у ChatGPT;

  • Створення ілюстрацій у різних AI-генераторах зображень (AI Image Generator, Ideogram, Copilot Designer та ін.);

  • Перетворення ілюстрацій у відео (Vidnoz, Pika Art, Pixverse, Luma Dream Machine);

  • Монтаж мультфільмів у ClipChamp.

🔧 Практика була ключовою! Ми створювали власні міні-мультфільми, ділилися результатами на спільній дошці, експериментували з інструментами та обговорювали ідеї застосування ШІ в освітньому процесі.

📜 Я отримала:

  • офіційний сертифікат підвищення кваліфікації (0,06 ЄКТС);

  • відеозапис тренінгу;

  • добірку корисних матеріалів;

  • новий досвід і позитивні емоції 💛

🌐 Рекомендую всім педагогам незалежно від напрямку. Якщо ви хочете йти в ногу з часом, зацікавити учнів, розширити власні можливості – обов'язково долучайтеся до наступних тренінгів!



День числа Пі здивував учнів на уроці інформатики

 14 березня 2025 року на уроці інформатики  вчитель  розповіла учням про дивовижне число Пі та відзначення його Дня.

Учні дізналися, що число Пі – це математична константа, що виражає відношення довжини кола до його діаметра. Це число є ірраціональним, тобто його десятковий запис ніколи не закінчується і не повторюється. Учні були вражені тим, що в числі Пі міститься нескінченна кількість цифр.  

Вчитель також розповіла, що обчислення числа Пі завжди було змаганням між математиками та комп'ютерними науковцями. Перші наближення числа Пі були зроблені ще в стародавньому Єгипті та Вавилоні. Архімед обчислив Пі з точністю до двох знаків після коми. З появою комп'ютерів обчислення числа Пі стало набагато швидшим і точнішим. У 2022 році Google Cloud обчислив число Пі до 100 трильйонів цифр.  



Щоб зробити урок ще цікавішим, вчитель запропонувала учням послухати, як звучить число Пі,  переглянули цікаві візуалізації числа Пі, дізналися про способи його обчислення та навіть спробували знайти свої дати народження в цифрах числа Пі за допомогою онлайн-сервісу https://www.mypiday.com/. Також учні мали можливість провести дослідження та зробити власні відкриття щодо числа Пі. Для цього вони вимірювали довжину кола та діаметр різних круглих предметів, таких як чашки та тарілки, і обчислювали відношення цих величин. Це допомогло їм наблизитися до розуміння значення числа Пі на практиці.




Учні були в захваті від такого цікавого та пізнавального уроку. Вони дізналися багато нового про число Пі, його історію та значення для науки й техніки. День числа Пі став для них не просто ще однією датою в календарі, а справжнім відкриттям дивовижного світу математики.