1. Опрацюйте параграф 23 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова (ст. 119-127)
2. Перегляньте презентацію
3.За опрацьованим матеріалом зробіть конспект в зошиті.
4. Виконайте вправу 2 на ст. 122
пʼятниця, 13 березня 2020 р.
Є 21. Географія. Практична робота "Позначення на контурній карті (знаками руху) глобальних ланцюгів доданої вартості у виробництві алюмінію
1. Виконайте практичну роботу в зошитах, або роздрукувавши її.
2. Для цього опрацюйте:
2. Для цього опрацюйте:
- ст. 113 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова;
- додатковий матеріал
- карту кольорової металургії світу
четвер, 12 березня 2020 р.
П 15. Географія. Тема "Особливості сучасного розвитку Австралії"
1. Опрацюйте параграф 20 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова (ст. 116-118)
У зошиті складіть комплексну економічну характеристику Австралії за планом:
У зошиті складіть комплексну економічну характеристику Австралії за планом:
- третинний сектор
- вторинний сектор
- первинний сектор
- характерні риси просторової організації господарства
- зовнішні економічні зв`язки
- міжнародні зв`язкиз Україною
А 18. Географія. Тема уроку "Природні умови та ресурси регіону"
1. Опрацюйте параграф 23 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова (ст. 128-130)
2. Перегляньте презентацію
3. За опрацьованим матеріалом заповніть таблицюв зошиті:
2. Перегляньте презентацію
3. За опрацьованим матеріалом заповніть таблицюв зошиті:
№
|
Алгоритм характеристики
|
Характеристика регіону
|
1
|
Природні умови та природні ресурси
|
|
|
Природні умови
|
|
|
Мінеральні ресурси
|
|
|
Водні ресурси
|
|
|
Земельні ресурси
|
|
|
Біологічні ресурси
|
|
|
Рекреаційні ресурси
|
|
|
К 16. Географія. Тема уроку "Індія. Місце країни в світі і регіоні. Особливості економіки Індії"
1. Опрацюйте параграф 19 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова (ст. 105-109)
2. Перегляньте презентацію "Індія" .
3. За опрацьованим матеріалом в зошиті заповніть таблицю
4. Пройдіть тест.
5. Підготуйте дослідження №12 на тему "Коридори зростання в Індії" та надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
2. Перегляньте презентацію "Індія" .
3. За опрацьованим матеріалом в зошиті заповніть таблицю
№
|
Алгоритм характеристики
|
Характеристика країни
|
1
|
Місце країни у світі та регіоні
|
|
2
|
Чинники, що визначають місце країни у міжнародному
поділі праці
|
|
|
Економіко-географічне положення
|
|
|
Природно-ресурсний потенціал
|
|
3
|
Система розселення
|
|
4
|
Особливості сучасного економічного розвитку
|
|
5
|
Домінуючі складники економіки
|
|
|
Третинний сектор
|
|
|
Вторинний сектор
|
|
|
Первинний сектор
|
|
6
|
Характерні риси просторової організації
|
|
7
|
Зовнішні економічні зв`язки
|
|
8
|
Міжнародні зв’язки з Україною
|
|
5. Підготуйте дослідження №12 на тему "Коридори зростання в Індії" та надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
П 15. Географія. Тема уроку "Місце Австралії у світі та регіоні"
1. Опрацюйте параграф 20 підручника Географія. В.В.Безуглий, Г.О. Лисичарова (ст. 114-115)
2. Перегляньте презентацію
3. Перегляньте відеофрагменти:
– Географічне положення Австралії
– Органічний світ. Природні зони Австралії.
- відеоурок "Автралія"
4. За опрацьованим матеріалом заповніть таблицю в зошиті.
5. Підготуйте дослідження: №13 на тему "Національні парки Австралії - основа міжнародного туризму" та №14 на тему "Канберра як політико-адміністративний центр країни" та надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
2. Перегляньте презентацію
3. Перегляньте відеофрагменти:
– Географічне положення Австралії
– Органічний світ. Природні зони Австралії.
- відеоурок "Автралія"
4. За опрацьованим матеріалом заповніть таблицю в зошиті.
№
|
Алгоритм характеристики
|
Характеристика країни
|
1
|
Місце країни у світі та регіоні
|
|
2
|
Чинники, що визначають місце країни у міжнародному
поділі праці
|
|
Економіко-географічне положення
|
||
Природно-ресурсний потенціал
|
||
3
|
Система розселення
|
понеділок, 9 березня 2020 р.
Результати участі у Всеукраїнському конкурсі "Безпечний Інтернет"
З 3 лютого по 8 березня 2020 року серед учнів проходив Всеукраїнський конкурс "Безпечний Інтернет" від освітнього проекту "На урок". Цей конкурс об'єднує всіх, хто користується Інтернетом. В основі завдань - цікаві та важливі питання, з якими стикається кожна дитина, коли користується комп'ютером.
45 учнів І-ІІ курсів ДНЗ "Бердянський ЦПТО" активно прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі "Безпечний Інтернет" та отримали Дипломи І, ІІ та ІІІ ступенів, а також сертифікати за участь.
Серед учасників - 17 переможців, що отримали дипломи:
45 учнів І-ІІ курсів ДНЗ "Бердянський ЦПТО" активно прийняли участь у Всеукраїнському конкурсі "Безпечний Інтернет" та отримали Дипломи І, ІІ та ІІІ ступенів, а також сертифікати за участь.
Серед учасників - 17 переможців, що отримали дипломи:
- Бесєдіна Людмила, Воронова Вікторія, Павленко Юлія, Русу Єлизавета, Недопекін Володимир, Сіроштан Микита, Шимов Назар, Вакаренко Дар`я, Іванина Карина, Лалетіна Анна, Косарєва Дар`я, - Диплом ІІІ ступеня
- Денисова Анжеліка, Шапран Герман, - Диплом ІІ ступеня
- Меркулова Тетяна, Онищенко Анна, Слабишева Дар`я, Русс Альона - Диплом І ступеня
Підписатися на:
Дописи (Atom)