І. Створити проект «Підводний світ»
1.
На 1 кадрі створити
малюнок фону. Всю сцену поділити на 2 прямокутника. Вгорі – вода, внизу –
пісок. Залити прямокутники відповідними кольорами ( вода –градієнт). Намалювати водорості і
бульбашки. Шар назвати ФОН. Зробити по кадрову анімацію , де буде відбуватися
рух бульбашок та водоростей до 120 кадру через 10 кадрів. Заблокувати ФОН.
2.
Створити шар –
КРАБ. Намалювати синього краба зліва внизу. Зробити автоматичну анімацію і на
60 кадрі перемістити його вправо. Повернути краба і зробити аналогічну анімацію
вліво на 120 кадр. Заблокувати КРАБА.
3.
Створити шар МОРСЬКИЙ КОНИК. Намалювати його червоного
кольору і на 120 кадрі перетворити на жовту МОРСЬКУ ЗІРКУ. Заблокувати.
4.
Намалювати зелену
РИБКУ на наступному шарі. Зробити анімацію по траєкторії навколо до 120 кадру.
5.
Створити ПОМЕРАНЧОВОГО ОСЬМИНОГА зверху .
Виконати наближення до дна на 60 кадрі. А потім віддалення наверх на 120 кадрі.
Заблокувати
6. Переглянути
анімацію ПІДВОДНОГО СВІТУ. Зберегти. Виконану роботу надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
ІІ. Пройдіть тест "Векторна анімація"
ІІ. Пройдіть тест "Векторна анімація"
Немає коментарів:
Дописати коментар