пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

П 15. Інформаційні технології в галузі. Тема "Ознайомлення з видами , принципами роботи мультимедійних сервісів"

Теоретична частина
Сервіси для зберігання мультимедійних веб-ресурсів дають змогу безкоштовно зберігати, класифікувати, обмінюватись графічними зображеннями, аудіо- та відеоресурсами, презентаціями, а також організовувати обговорення завантажених матеріалів. Ці сервіси можуть бути використані в роботі як:
1. Джерело накопичення мультимедійних веб-ресурсів. Наприклад, це можуть бути відеофільми, фотографії, аудіо- та відеозаписи тощо.
2. Система зберігання відео-, фото-, аудіоархівів.
3. Засіб для спільної діяльності працівників.
В мережі Інтернет функціонує низка сервісів, за допомогою яких безкоштовно можна завантажувати, збірігати, використовувати особисто та надавати для загального використання мультимедійні веб-ресурси, а також організовувати обговорення завантажених матеріалів.
  • Соціальний сервіс «Flickr» (http://Flickr.com) призначений для збереження, обміну та подальшого використання (особистого або групового) цифрових фотографій.
Сервіс англомовний, але існує група «Український Флікер» (http://www.flickr.com/groups/flickua/).
Реєстрація на сайті досить проста. Після неї користувач отримує базовий обліковий запис, який дозволяє щомічяця безкоштовно розміщувати розмістити до 200 фото та створювати до 3-х альбомів (наборів) фотографій. Кожен користувач може також створити необмежену кількість тематичних груп для спілкування з іншими учасниками або взяти участь у будь-якій з існуючих груп. Завдяки системі коментарів, користувачеві надається можливість вступати в соціальні зв'язкиз іншими учасниками.
Розмістивши фотографії на  сайті, їх власник фотографій має можливість:
  •  обмежити доступ до своїх фото
  • встановити умови використання фото
  • супроводжувати свої фото коментарями
  • дозволяти коментувати свої фото
  • ставити до кожного фото мітки (теги), які дозволяють знаходити фото в архівах Flickr за темою, місцем або предметом присутніми на фото
  • позначати певні фрагменти фото з коментарем
  • прив'язувати фото до місця зйомки або місцезнаходження об'єкта на географічній карті з великою точністю
  •  розмістити кожне своє фото в 10 тематичних групах
Флікр популярний завдяки зручній та простій системі завантаження та пошуку фотографій. Пошук здійснюється за ключовими словами. Наприклад, пошук по ключовому слову «троянда» сформує перелік посилань на всі фотографії троянд, які відмічені такою міткою-категорією.
До подібних сервів у мережі Інтернет належать:
FastPic (fastpic.ru) — безкоштовний сервіс із розміщення зображень
Фотки (fotky.com.ua) — український безкоштовний хостінг цифрових зображень тощо.
  • Instagram

Створений у 2004 році фото-хостинг Flickr містить більше 3,6 млрд фотографій.
Безкоштовний додатокобміну фотографіями, що дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і ряд інших соціальних мереж . Є одним із найпопулярніших сервісів у мистецтві айфонографії. Instagram робить фотографії в квадратній формі — як камери Kodak Instamatic і Polaroid. Більшість же мобільних фоторедакторів використовує співвідношення сторін 3:2.Додатоксумісний зі специфікацією IPhone, IPad і IPod на IOS 4,0 і вище, а також з телефонами на Android 2,2 і вище з підтримкою OpenGL ES 2. Поширюється воно через App Store і Google Play відповідно.
У квітні 2012 року Instagram був придбаний компанією Facebook. Точна ціна покупки склала 300 мільйонів доларів готівкою і 23 мільйони акцій компанії.
  • YouTube (http://youtube.com) — соціальний сервіс, який дадає можливість всім бажаючим переглядати та надсилати власневідео. Завдяки простоті та зручності використаня YouTube став одним з найпопулярніших сервісів для розміщення відеофайлів.
Найголовнішою характеристикою даного сервісу є те, що він безкоштовний. Потрібно просто зареєструватись, створити власний акаунт — і у Вас є можливість завантажувати та показувати власне відеоцілому світу. автори проекту виробили універсальну, функціональну та зручну модель сервісу, котра довзолила здійснити ключові операції звідео– швидко його завантажити насервери, автоматично переконвертувавши в один формат, створити єдиний HTML-код, скористуватися яким може навіть новачок вінтернеті, щоб розповсюдитивідео.
Відеоматеріали YouTube поширюються таким чином:
  • на сайті YouTube: користувачі можуть завантажувативідеов таких поширених форматах, як .mpeg і .avi.YouTube автоматично конвертує їх в Flash Video (.flv) і робить їх доступними для перегляду онлайн.
  • за межами сайту: кожне відеосупроводжується готовою HTML-розміткою для вставкивідеона інші веб-сторінки. Проста техніка "скопіюй і встав" зробила розповсюдженнявідеозYouTube надзвичайно популярним, адже посилання на відеоможе бути вставлене в HTML-код будь-якої веб-сторінки.
Цікаво знати:
Перше відеона YouTube було завантажено вже 23 квітня 2005 року.
У листопаді 2006 року Google купила цей відеосервіс за фантастичну суму – 1,65 мільярдів доларів. Ця угода і досі залишається однією з найдорожчих у сферіінтернету.
Станом на 17 березня 2008 року на Ютьюбі було завантажено 78,3 мільйона відеофайлів
Сьогодні завантажуэться близько 10годин відеоза хвилину.
Потрібно більше 1000 років, щоб подивитися всі відеона Youtube (але до того часувідео, завантажених на YouTube, звісно ж стане ще більше)
  • «SlideShare» (http://www.slideshare.net) — сервіс, який дозволяє конвертувати презентації PowerPoint у формат Flash. Призначено для зберіганняі особистого  або спільного використання.
Додавання презентації на сайд здійснюється шляхом завантаження файлу із власногокомп'ютера (підтримуються формати PowerPoint, OpenOffice, Keynote або PDF). Відразу після розміщення матеріали стають доступними для перегляду іншимикористувачами.
Останнім часом Slideshare здобуває все більшу популярність.
Зважаючи на те, що Slideshare створений за аналогією з YouTube, можливості й оформлення їх досить схожі. Як і його попередник Slideshare має ряд характерних функцій: створення тегів документів, призначення URL для кожного з документів, додавання презентацій на інші веб-сторінки.
Практична частина 
1. Створіть презентацію "Історія винекнення сервісу.... (одного із представленого)" та відправте на електронну пошту metodbcpto@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар