І. Створити проект «Підводний світ»
1. На 1 кадрі створити малюнок фону. Всю сцену поділити на 2 прямокутника. Вгорі – вода, внизу – пісок. Залити прямокутники відповідними кольорами ( вода –градієнт). Намалювати водорості і бульбашки. Шар назвати ФОН. Зробити по кадрову анімацію , де буде відбуватися рух бульбашок та водоростей до 120 кадру через 10 кадрів. Заблокувати ФОН.
2. Створити шар – КРАБ. Намалювати синього краба зліва внизу. Зробити автоматичну анімацію і на 60 кадрі перемістити його вправо. Повернути краба і зробити аналогічну анімацію вліво на 120 кадр. Заблокувати КРАБА.
3. Створити шар МОРСЬКИЙ КОНИК. Намалювати його червоного кольору і на 120 кадрі перетворити на жовту МОРСЬКУ ЗІРКУ. Заблокувати.
4. Намалювати зелену РИБКУ на наступному шарі. Зробити анімацію по траєкторії навколо до 120 кадру.
5. Створити ПОМЕРАНЧОВОГО ОСЬМИНОГА зверху . Виконати наближення до дна на 60 кадрі. А потім віддалення наверх на 120 кадрі. Заблокувати
6. Переглянути анімацію ПІДВОДНОГО СВІТУ. Зберегти. Виконану роботу надішліть на електронну пошту metodbcpto@gmail.com
ІІ. Пройдіть тест "Векторна анімація"
ІІ. Пройдіть тест "Векторна анімація"
Немає коментарів:
Дописати коментар